کسب رتبه ی نخست توسط مجله رسوب شناسی کاربردی

06 03 2021 07:57
کد خبر : 3783096
تعداد بازدید : 17

کسب رتبه ی نخست توسط مجله رسوب شناسی کاربردی دانشکده علوم پایه در بین تمامی مجلات علوم زمین

 

 

پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)ضمن انتشار جدیدترین محاسبات ضریب تاثیر مجلات علمی، مجله رسوب شناسی کاربردی دانشکده علوم پایه به سردبیری جناب آقای دکتر خدابخش ، را با ضریب تاثیر 0.53 و درجه Q1 حائز رتبه ی نخست در بین تمامی مجلات علوم زمین اعلام نمود.

 

  شایان ذکر است مجله ی رسوب شناسی کاربردی رتبه نخست با درجه Q1 و این ضریب تاثیر بالا را در رقابت با دیگر مجلات مربوط به نهادهای مهم مانند سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، موسسه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه اصفهان و ...بدست آورده است و همین امر نشان دهنده ی اهمیت این دستاورد می باشد. این مهم هنگامی پررنگ تر می نماید که بدانیم عنوان این مجله بسیار تخصصی است و جامعه هدف آن نیز کمتر از برخی مجله هاست.

 

  هیات رئیسه ی دانشکده علوم پایه ضمن تبریک فراوان به تمامی دست اندرکاران و اعضاء پرتلاش شورای این مجله، علی الخصوص جناب آقای دکتر خدابخش ،مدیر مسئول مجله ، جناب آقای دکتر رفیعی و کارشناس توانمند و کوشای مجله، سرکار خانم صحرارو ، امیدوار است به زودی شاهد انتشار نسخه های انگلیسی زبان این مجله باشد.

لیست ضرایب تاثیر منتشره از سوی ISI به پیوست می باشد.

دانلود