مصاحبه آزمون دکتری 1402

24 05 2023 06:16
کد خبر : 3781210
تعداد بازدید : 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با سلام و تبریک

برای همه داوطلبانی که به  مرحله مصاحبه آزمون دکتری سال1402 راه یافته اند ، آرزوی موفقیت نموده و  از این که دانشگاه بوعلی سینا ، یکی از  دانشگاه های  برتر کشور را برای مصاحبه برگزیده ­اید ، خوشحالیم.

لطفا با آمادگی کامل برای شرکت در مرحله مصاحبه ، طوری برنامه ریزی نمایید  تا با آسودگی خاطر در آن شرکت نمایید. همکاران ما در حوزه معاونت تحصیلات تکمیلی و گروه­های آموزشی دانشکده علوم پایه در روزهای گذشته تلاش بسیاری کرده اند  تا شرایط  مناسب برای شما داوطلبان فرهیخته برنامه ریزی و آماده گردد ، پس با پیگیری و مطالعه اطلاعیه و پیام­هایی که از طریق سایت http://sci.basu.ac.ir یا پیامک اعلام می گردد ، ما را در برگزاری بهتر آزمون یاری نمایید.

لینک اطلاعیه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای برگزاری مرحله مصاحبه آزمون دکتری سال 1402: https://basu.ac.ir/article/3964770

تذکر مهم: تاریخ های برگزاری مرحله مصاحبه آزمون دکتری 1402 برای رشته/ گرایش های فیزیک به 20 و 21 خرداد تغییر یافته است (طبق جدول پیوست).

 فایل پیام ریاست محترم دانشکده و معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده و همچنین معرفی داوران و اساتید محترم پذیرنده دانشجو به پیوست می باشد. 

 

اطلاعیه دانشکده و اعضاء کمیته مصاحبه کننده  آپدیت 6 خرداد ماه

اطلاعیه تاریخ های فیزیک