انتصاب ریاست جدید دانشکده علوم پایه

25 01 2022 06:53
کد خبر : 3782095
تعداد بازدید : 48

 

 

 

 

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه بوعلی سینا ، آقای دکتر قاسم انصاری پور به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پایه منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه ی تودیع و معارفه رئیس اسبق و جدید دانشکده علوم پایه ، امروز ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه با حضور تنی چند از اعضاء هیات رئیسه دانشگاه از جمله جناب آقای دکتر آرش قربانی معاون پژوهشی دانشگاه ، دکتر ابراهیم نصیر الاسلام مشاور رئیس دانشگاه و معاونین دانشکده علوم پایه و جمعی از اعضا محترم هیات علمی و پرسنل محترم دانشکده علوم پایه انجام شد.
 
در این جلسه پس از سخنرانی آقای دکتر نصیر الاسلام به نمایندگی از هیات رئیسه دانشگاه ، آقای دکتر حسن محسنی ضمن بیان خلاصه ای از فعالیتهای تیم خود در زمان تصدی ریاست دانشکده ، برای رئیس جدید آرزوی موفقیت نموده و از ریاست دانشگاه خواستند تا همچنان به حمایت از این دانشکده قدیمی و فخیم دانشگاه ادامه دهند.
در ادامه آقای دکتر قاسم انصاری پور ضمن سپاسگزاری از زحمات رئیس قبلی و بیان اهمیت مسائلی همچون حضوری شدن قریب الوقوع دوره های آموزشی و مسائل جاری دانشکده ابراز امیدواری کردند که این چالشها با کمک و اهتمام همه اعضاء حل و فصل شود.
 
حسن ختام این خبر مصرع زیبایی از زبان رئیس سابق دانشکده (آقای دکتر محسنی) است که چراغ راه همه ی کسانی است که دستی  در آموزش دارند.
 
روح پدرم شاد که می گفت به استاد
فرزند مرا عشق بیاموز  ودگر هیچ